مرسلین

حرفای مشتی

مرسلین

حرفای مشتی

پنجشنبه 92/10/4

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۰۹ ق.ظ

امروز انصافا روز خوبی بود صبح که بیدار شدم خرده بنایی داشتیم تا شب (اطلاق حمال بر حقیر امریست جایز) ولی پایان کار وقتی بنده و ابوی در حال تناول عصرانه بودیم و کار تمام شده بود بسیار خشنود بودم چون داشتم نتیجه کارمو نظاره می کردم با خودم گفتم اینکه یه کار جزیی بود نیشمونو تا لاله گوش امتداد داد حالا بیا ببین آخرت مومنین بسی کویت است !! خلاصه اینکه بچه خوبی شدم و خاندان نبوتم گم نشد ! لازم به ذکر است برای تعادل خوبی ها و بدی ها در درونم در ادامه رفتم استخر تا یک شب الان که اینو دارم میذارم مطمئنم که بچه متعادلیم ! خلاصه جونم براتون بگه با این تعادل با دولت یک صدا شدیم ! واقعا چقدر حرف ..... از هردری سخنی !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۴
ح . ع میناپور دیالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی